En af de største udfordringer at sælge dit produkt eller din service online er at skrive salg kopi. Du dybest set forsøger at bruge tekst til at formidle fordelene ved dit produkt til køber. Den potentielle køber har forhåbentlig allerede søgt efter svar på deres problem. Det er dit job at overbevise dem om, at dit tilbud vil tilfredsstille deres behov.

Du har et produkt, som du tror på og står bag. Din pris er konkurrencedygtig og du giver nogle incitamenter til køber. Problemet er, hvordan man skriver en god, solid salgsbrev, der vil føre dine kundeemner til at købe fra dig. Der er mange måder at skrive effektive salg kopi. Det er absolut ikke en cookie cutter videnskaben selv. Lære at være opmærksom på behovene hos dine kunder, og forklare i et enkelt sprog, hvorfor de skal købe produktet, du sælger. Det er altid i din bedste interesse som en reklametekst writer til at holde tingene enkle og til punktet. Med det sagt, lad os gå videre til hvilke komponenter du bør inkludere i din salg brev at gøre det udestående.

Starte med det vigtigste fokus i dit salgsbrev: Spørg dig selv; Hvad er den unikke Selling Position (USP) mit firma forsøger at tilbyde vores klienter? Med andre ord, hvordan er vores produkt eller service entydigt gavnligt for køberen? Besvare dette spørgsmål først. Så har du grundlaget for at skrive en overbevisende online salg besked.

USP skal være noget, som dine konkurrenter ikke tilbyder, eller din virksomhed gør bedre for kunden. Det kan være noget om prisen, overlegenhed af dit produkt eller endda den store service efter salget. Uanset hvad du beslutter dig som din unikke selling position, Sørg for at fremhæve det mere end én gang ved hjælp af simple jordnært sprog.

Disposition til brug for god salg kopi omfatter disse ting i rækkefølgen af udseende på siden:

1. fordel overskrift. Fortælle kunden præcis hvordan de vil drage fordel af købe dit produkt nu.

2. Angiv dit USP i let for at forstå teksten. Lad køberen, de har fundet en unik løsning til deres specifikke behov.

3. give læseren en idé om de mange fordele ved at eje dit produkt. Dette vil holde dem interesseret i at læse dybere ind i din kopi til at opdage, hvis det virkelig er, hvad de ønsker at købe. 3 til 5 punkttegn skal gøre det. Gøre point klart og forsøge at bygge ønske i læserens sind.

4. med en linje af konkrete formål, gentage den største fordel du startede den salg kopi med i overskriften.

5. næste, bruge en lille liste over de bedste funktioner dit produkt har at tilbyde. En funktion er noget, som produktet har bygget ind i det, der gør den speciel. Dette er vigtigt, fordi her er hvor køberen vil gøre deres sind om, hvorvidt dit produkt er det rigtige for dem.

Du har nu fanget din udsigts opmærksomhed, interesse og forhåbentlig deres ønske. Nogle tekstforfattere understrege, at lukningen af salg er den vigtigste del af den salgsbrev. Det er absolut vigtigt at understrege denne del af din pitch til køber. Normalt er et godt incitament til at foretage købet lige nu nødvendige på dette tidspunkt. Brug din dømmekraft, hvad du ønsker for at tilbyde. Dette vil bidrage til at øge dit salg konverteringsfrekvens.

Lukke salget virkelig kommer til blot beder for personen at købe dit produkt. Det kan lyde elementære, men at overse ikke denne del af processen. Eksperimentere med forskellige typer af lukning erklæringer for at se, hvad der fungerer bedst. Når du indarbejde disse elementer i god salg kopi, vil du se en stigning i svar til dine tilbud. Skrive din egen salg kan kopi være yderst rentabel, når du følger disse retningslinjer.